Näin toimitat laitteesi huoltoon postitse



Yksityishenkilöt:

Kirjaa laitteesi ensin meille huoltoon tästä:   KIRJAA

Kirjauksen jälkeen saat sähköpostiisi lähetysohjeet ja Postin Helposti -koodin lähetystä varten. Tarkistathan myös roskapostikansion.

Seuraa huoltosi tilaa tästä SEURAA



Yritykset:

1. Täytä ja tulosta HUOLTOLÄHETE

Mikäli käytössäsi ei ole tulostinta, liitä huollon mukaan vapaamuotoinen lähete samoin tiedoin kuin JAS Tekniikan huoltolähetteessä. 

2. Pakkaa laite, huoltolähete ja ostokuitti samaan pakettiin. Mikäli kyseessä on takuuhuolto laitteen mukana tulee toimittaa takuukuitti. Voit toimittaa meille joko alkuperäisen kuitin tai kopion, palautamme lähettämäsi tositteet sinulle huolletun laitteen mukana. Ostokuitista, kuittikopiosta tai muusta takuutodistuksesta on käytävä ilmi tuote, ostopäivä ja -paikka. Takuukortin tulee olla myyjäliikkeen vahvistama (leima tai allekirjoitus). Pakkaa laite huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi. Laita pakettiin riittävästi tarkoitukseen sopivaa täytemateriaalia, jotta laite pysyy laatikossa tiiviisti paikoillaan ja on riittävästi pehmustettu. Teippaa paketti huolella.

3. Kirjoita paketin päälle osoitteeksi  "JAS Tekniikka Oy, Maariankatu 1, 20100 Turku(Kaikki huoltolähetykset tähän osoitteeseen), sekä palautustunnus Postille 635541. Lisää myös omat yhteystietosi.

4. Vie lähetys Postiin ja kerro, että kyseessä on JAS Tekniikka Oy:n palautus (sopimustunnus Postille 635541)

5. Saat meiltä ilmoituksen kun olemme vastaanottaneet lähetyksesi ja kirjanneet laitteesi huoltoon.


Seuraa huoltosi tilaa tästä SEURAA



Huomioitavaa:

Postin palautus on takuuhuoltojen osalta maksuton, muiden huoltojen osalta veloitamme kuljetuksen jälkikäteen huoltolaskun yhteydessä.

Takuu kattaa laitteen lähetyskulut huoltoon ja takaisin asiakkaalle, mikäli laite toimitetaan Postin palautuksella. Mikäli käytät muuta toimitustapaa, joudumme veloittamaan lähetyskulut myös takuuhuoltojen osalta.

Mikäli laitteessa havaitaan takuun ulkopuolinen vika (esim. pudotus- tai nestevaurio), veloitamme vikaselvityksestä pientyöveloituksen ja laitteen mahdolliset lähetyskulut. Vikaselvityksen yhteydessä asiakas saa automaattisesti käyttöönsä kustannusarvion laitteen korjauskustannuksista. Mikäli laite korjataan, ei edellä mainittua pientyönmaksua veloiteta erikseen. Pientyömaksu ja laitteen mahdolliset lähetyskulut veloitetaan myös, mikäli laitteesta ei vianselvityksen yhteydessä löydetä vikaa.

JAS Tekniikka ei vastaa huoltoon lähetettävien laitteiden mahdollisista kuljetusvaurioista. Kuljetusliikkeen korvausvastuu mahdollisista vahingoista (tavaran katoaminen tai rikkoutuminen) perustuu lakisääteiseen tiekuljetusvakuutukseen (20 e/kg).



Huollon yhteystiedot:

010 292 3000

info@jastekniikka.fi


HUOLLON TOIMITUSEHDOT